14 mars - dollartecken

Imorn är det dags för lön, något efterlängtad, som vanligt. Blev väl inte överdrivet mycket, är väl för den korta månaden, eller för att jag är kvinna! :P Haha! På fredag ska jag till Sthlm med fina mor å shoppa, LÄNGTAR! :) Imorn ska jag till Gävle på lite kul grejs i Gävlebro, samt köpa ett batterifan till bilen. Snälla, funka nu sen då! På onsdag ska jag knäcka nackjävlen, har varit trött på den ganska länge nu, till och från. Gör ont när jag andas, skrattar å hostar, alla de tre sakerna gör jag ganska mycket nu. Så skulle vara skönt att kunna göra det utan smärta. Då har jag sagt alla dagar då, förutom Torsdag.. Kan jag klämma in ett Tacotema eller Churchstreet där måntro! :D

Måste bara säga nå om lördagen med, kul kväll hade jag! Men men, alltid är det nått som får mig att tänka massa, bra som dåligt :)



Det går skapligt att jobba med en slut axel, men hade HELST velat att den var okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0